Zarządzenia Prezydenta Miasta
-
1.
Zarządzenie Nr 177/ 2024 z dnia 2024-06-03
powołania Komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach
-
2.
Zarządzenie Nr 178/ 2024 z dnia 2024-06-04
zmian w budżecie miasta na 2024 rok
-
3.
Zarządzenie Nr 179/ 2024 z dnia 2024-06-04
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego wypłacanego w transzach do kwoty 17.873.471 PLN”
-
4.
Zarządzenie Nr 180/ 2024 z dnia 2024-06-04
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego”
-
5.
Zarządzenie Nr 181/ 2024 z dnia 2024-06-04
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym w 2024 r.
-
6.
Zarządzenie Nr 182/ 2024 z dnia 2024-06-04
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach”.
-
7.
Zarządzenie Nr 183/ 2024 z dnia 2024-06-05
zmieniające Zarządzenie w sprawie powołania Suwalskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego piątej kadencji
-
8.
Zarządzenie Nr 184/ 2024 z dnia 2024-06-05
powołania komisji do oceny merytorycznej wniosków o udzielenie dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Suwałk na wymianę systemu ogrzewania na ogrzewanie proekologiczne w ramach programu "Ograniczanie niskiej emisji na terenie Gminy Miasta Suwałki"
-
9.
Zarządzenie Nr 185/ 2024 z dnia 2024-06-06
przyjęcia wykazu nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Suwałki przeznaczonych do dzierżawy na cele rolnicze
-
10.
Zarządzenie Nr 186/ 2024 z dnia 2024-06-06
ustalenia przerw w pracy przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Suwałki w roku szkolnym 2023/2024 oraz zasad ogólnych organizacji dyżuru wakacyjnego
-
11.
Zarządzenie Nr 187/ 2024 z dnia 2024-06-06
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie ratownictwa i ochrony ludności w 2024 roku
-
12.
Zarządzenie Nr 188/ 2024 z dnia 2024-06-06
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie dofinansowania wkładu własnego do programów finansowanych z innych źródeł niż budżet Miasta Suwałk w 2024 roku
-
13.
Zarządzenie Nr 189/ 2024 z dnia 2024-06-06
zmian w budżecie miasta na 2024 rok
-
14.
Zarządzenie Nr 190/ 2024 z dnia 2024-06-10
przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu Biblioteka – Mediateka – Kreatywne Centrum Książki, Nauki, Edukacji i Technologii w Suwałkach
-
15.
Zarządzenie Nr 191/ 2024 z dnia 2024-06-11
zmian w budżecie miasta na 2024 rok
-
16.
Zarządzenie Nr 192/ 2024 z dnia 2024-06-11
zmiany Zarządzenia Nr 177/2024 Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 3 czerwca 2024 r. w sprawie powołania Komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach
-
17.
Zarządzenie Nr 193/ 2024 z dnia 2024-06-12
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym w 2024 r.
-
18.
Zarządzenie Nr 194/ 2024 z dnia 2024-06-12
zmiany zarządzenia Nr 459/2022 Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 21.12.2022r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Suwałkach
-
19.
Zarządzenie Nr 195/ 2024 z dnia 2024-06-12
przyjęcia wykazu nieruchomości będącej w użytkowaniu wieczystym Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży
-
20.
Zarządzenie Nr 196/ 2024 z dnia 2024-06-12
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Mieście Suwałki – opracowanie dokumentacji w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach”.
-
21.
Zarządzenie Nr 197/ 2024 z dnia 2024-06-12
powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Suwałkach
-
22.
Zarządzenie Nr 198/ 2024 z dnia 2024-06-13
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach”.
-
23.
Zarządzenie Nr 199/ 2024 z dnia 2024-06-13
powołania Rady do spraw Kultury w Suwałkach
-
24.
Zarządzenie Nr 200/ 2024 z dnia 2024-06-13
lokalizacji punktów do głosowania na złożone projekty w przeprowadzanych na terenie Gminy Miasta Suwałki konsultacjach społecznych z mieszkańcami Miasta Suwałki dotyczących Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego na 2025 rok
-
25.
Zarządzenie Nr 201/ 2024 z dnia 2024-06-14
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Akcesoria komputerowe 2024
-
26.
Zarządzenie Nr 202/ 2024 z dnia 2024-06-14
wyznaczenia Miasta Suwałki jako właściwego do przeprowadzenia postępowania na dostawę energii elektrycznej na rok 2025.
-
27.
Zarządzenie Nr 203/ 2024 z dnia 2024-06-14
ogłoszenia drugiego otwartego konkursu ofert w zakresie dofinansowania wkładu własnego do programów finansowanych z innych źródeł niż budżet Miasta Suwałk w 2024 roku
-
28.
Zarządzenie Nr 204/ 2024 z dnia 2024-06-17
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
-
29.
Zarządzenie Nr 205/ 2024 z dnia 2024-06-19
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
30.
Zarządzenie Nr 206/ 2024 z dnia 2024-06-20
powołania komisji skrutacyjnej do liczenia głosów z przeprowadzonych na terenie Gminy Miasta Suwałki konsultacji społecznych w sprawie Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego jako części budżetu miasta na 2025 rok
-
31.
Zarządzenie Nr 207/ 2024 z dnia 2024-06-20
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie ratownictwa i ochrony ludności w 2024 r.
-
32.
Zarządzenie Nr 208/ 2024 z dnia 2024-06-21
zmiany zarządzenia w sprawie powołania Komitetu Rewitalizacji Miasta Suwałk
-
33.
Zarządzenie Nr 209/ 2024 z dnia 2024-06-21
powołania Komisji do przeprowadzenia loterii fantowej w ramach parady miejskiej podczas obchodów „Dni Suwałk” w 2024 r. oraz ustalenia Regulaminu loterii fantowej
-
34.
Zarządzenie Nr 210/ 2024 z dnia 2024-06-25
powołania Kolegium Prezydenta Miasta Suwałk oraz ustalenia zasad i trybu jego działania
-
35.
Zarządzenie Nr 211/ 2024 z dnia 2024-06-25
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz dotychczasowego dzierżawcy
-
36.
Zarządzenie Nr 212/ 2024 z dnia 2024-06-26
zasad powołania Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Suwałk i ustalenia Regulaminu działania tej Rady
-
37.
Zarządzenie Nr 213/ 2024 z dnia 2024-06-26
zmian w budżecie miasta na 2024 rok
-
38.
Zarządzenie Nr 214/ 2024 z dnia 2024-06-27
powołania Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Suwałk w kadencji na lata 2024-2029 i ustalenia Regulaminu działania tej Rady
-
39.
Zarządzenie Nr 215/ 2024 z dnia 2024-06-27
szczegółowych warunków przyznawania Suwalskiej Karty Mieszkańca obywatelom Ukrainy, o których mowa w art. 2 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
-
40.
Zarządzenie Nr 216/ 2024 z dnia 2024-06-27
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży
-
41.
Zarządzenie Nr 217/ 2024 z dnia 2024-06-27
zmian w budżecie miasta na 2024 rok
-
42.
Zarządzenie Nr 218/ 2024 z dnia 2024-06-28
ustalenia składu osobowego Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Suwałk
-
43.
Zarządzenie Nr 219/ 2024 z dnia 2024-06-28
zmiany zarządzenia dotyczącego ustalenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia dla dyrektorów i zastępców dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta Suwałki
-
44.
Zarządzenie Nr 220/ 2024 z dnia 2024-06-28
wyznaczenia nauczyciela do zastępowania dyrektora Przedszkola nr 1 w Suwałkach w okresie jego nieobecności
-
45.
Zarządzenie Nr 221/ 2024 z dnia 2024-06-28
ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych
-
46.
Zarządzenie Nr 222/ 2024 z dnia 2024-06-28
powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko dyrektora Żłobka Miejskiego w Suwałkach
-
47.
Zarządzenie Nr 223/ 2024 z dnia 2024-06-28
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym w 2024 r.
Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk
Wytwarzający/odpowiadający: Redaktor
Data wytworzenia: 2016-05-16
Wprowadzający: Radosław Jabłoński
Data wprowadzenia: 2008-11-24
Data modyfikacji: 2022-09-21
Opublikował: Radosław Jabłoński
Data publikacji: 2008-11-24