Zarządzenia Prezydenta Miasta
-
1.
Zarządzenie Nr 1199/2014 z dnia 2014-05-02
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynkach Przedszkola Nr 1, 2, 3, 8 w ramach realizacji inicjatyw lokalnych w 2014 r. - Część 1,2,3,4.
-
2.
Zarządzenie Nr 1200/2014 z dnia 2014-05-02
w sprawie przekwalifikowania lokalu socjalnego na lokal.
-
3.
Zarządzenie Nr 1201/2014 z dnia 2014-05-05
w sprawie ustanowienia Pełnomocnika Prezydenta Miasta do Spraw Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.
-
4.
Zarządzenie Nr 1202/2014 z dnia 2014-05-05
w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych.
-
5.
Zarządzenie Nr 1203/2014 z dnia 2014-05-05
o sprostowanie omyłki pisarskiej w załączniku nr 2 do zarządzenia nr 1194/2014 z dnia 28 kwietnia 2014 r. w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
-
6.
Zarządzenie Nr 1204/2014 z dnia 2014-05-06
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2014 r.
-
7.
Zarządzenie Nr 1205/2014 z dnia 2014-05-07
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego wypłacanego w transzach do kwoty 13 439 442 zł.
-
8.
Zarządzenie Nr 1206/2014 z dnia 2014-05-08
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: II etap poprawy infrastruktury stref przemysłowych w litewsko-polskim regionie transgranicznym. Budowa ulicy Krakowskiej wraz z sięgaczem w strefie przemysłowej Papiernia w Suwałkach.
-
9.
Zarządzenie Nr 1207/2014 z dnia 2014-05-08
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2014 r.
-
10.
Zarządzenie Nr 1208/2014 z dnia 2014-05-09
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie powoływania komisji konkursowych w celu opiniowania ofert złożonych w otwartych konkursach ofert z zakresu nauki, edukacji, oświaty i wychowania oraz z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, a także ustalenia regulaminu pracy tych komisji.
-
11.
Zarządzenie Nr 1209/2014 z dnia 2014-05-12
w sprawie zmian w Regulaminie Straży Miejskiej w Suwałkach.
-
12.
Zarządzenie Nr 1210/2014 z dnia 2014-05-12
w sprawie przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiących własność Miasta Suwałki, przeznaczonych do sprzedaży.
-
13.
Zarządzenie Nr 1211/2014 z dnia 2014-05-13
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2014 r.
-
14.
Zarządzenie Nr 1212/2014 z dnia 2014-05-14
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem sanitarno-szatniowym i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 6 w Suwałkach - I etap.
-
15.
Zarządzenie Nr 1213/2014 z dnia 2014-05-14
w sprawie powołania Komisji konkursowej Ogólnopolskiego Otwartego Konkursu na Mural Artystyczny "Suwałki XXI wieku"
-
16.
Zarządzenie Nr 1214/2014 z dnia 2014-05-14
w sprawie zmiany nr 1202/2014 w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych.
-
17.
Zarządzenie Nr 1215/2014 z dnia 2014-05-15
w sprawie powołania Komisji XVIII edycji konkursu pod nazwą "Gdzie te piękne ogrody i kwieciste balkony".
-
18.
Zarządzenie Nr 1216/2014 z dnia 2014-05-15
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługa ubezpieczenia majątku Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz jednostek organizacyjnych Miasta Suwałk.
-
19.
Zarządzenie Nr 1217/2014 z dnia 2014-05-15
w sprawie powołania Komitetu Honorowego Budowy Pomnika Marszałka Józefa Piłsudskiego w Suwałkach w 2014 roku.
-
20.
Zarządzenie Nr 1218/2014 z dnia 2014-05-16
w sprawie przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiących własność Miasta Suwałk, przeznaczonych do sprzedaży.
-
21.
Zarządzenie Nr 1219/2014 z dnia 2014-05-16
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Opracowanie dokumentacji technicznej budowy ulic: Wrocławskiej, Legnickiej, Gorzowskiej, Katowickiej i b/n w Suwałkach - Zadanie 1, Ełckiej, Gołdapskiej, Węgorzewskiej, Oleckiej w Suwałkach - Zadanie 2.
-
22.
Zarządzenie Nr 1220/2014 z dnia 2014-05-16
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Adaptacja pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach na potrzeby utworzenia Transgranicznego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów w Suwałkach.
-
23.
Zarządzenie Nr 1221/2014 z dnia 2014-05-16
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie II edycji konkursu ekologicznego pod nazwą "Jestem EKO! Wytwarzam odpady, więc segreguję"
-
24.
Zarządzenie Nr 1222/2014 z dnia 2014-05-16
w sprawie przekwalifikowania lokalu socjalnego na lokal.
-
25.
Zarządzenie Nr 1223/2014 z dnia 2014-05-16
w sprawie przekwalifikowania lokalu na lokal socjalny.
-
26.
Zarządzenie Nr 1224/2014 z dnia 2014-05-20
w sprawie zmiany zarządzenia nr 1202/2014 w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych.
-
27.
Zarządzenie Nr 1225/2014 z dnia 2014-05-20
w sprawie zaciągnięcia w 2014 roku kredytu długoterminowego.
-
28.
Zarządzenie Nr 1226/2014 z dnia 2014-05-20
w sprawie przekwalifikowania lokalu na lokal socjalny
-
29.
Zarządzenie Nr 1227/2014 z dnia 2014-05-20
w sprawie uruchomienia konsultacji społecznych "Prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Suwałki do roku 2020".
-
30.
Zarządzenie Nr 1228/2014 z dnia 2014-05-22
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2014 rok
-
31.
Zarządzenie Nr 1229/2014 z dnia 2014-05-22
w sprawie zmiany zarządzenia nr 1202/2014 w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych.
-
32.
Zarządzenie Nr 1230/2014 z dnia 2014-05-23
w sprawie zmiany składu osobowego przedstawicieli Prezydenta Miasta Suwałk w Suwalskiej Radzie Działalności Pożytku Publicznego.
-
33.
Zarządzenie Nr 1231/2014 z dnia 2014-05-23
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wbudowanie szybu windowego wraz z montażem windy w Zespole Szkół nr 3 w Suwałkach.
-
34.
Zarządzenie Nr 1232/2014 z dnia 2014-05-23
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa nawierzchni sięgacza drogi ul. Bolesława Chrobrego w Suwałkach.
-
35.
Zarządzenie Nr 1233/2014 z dnia 2014-05-26
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa artykułów biurowo-papierniczych w ramach projektu "Razem dla Suwałk".
-
36.
Zarządzenie Nr 1234/2014 z dnia 2014-05-26
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja pomieszczeń kuchennych w jednostkach oświatowych.
-
37.
Zarządzenie Nr 1235/2014 z dnia 2014-05-27
w sprawie wyznaczenia dwóch przedstawicieli Miasta Suwałk do składu komisji przetargowej do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem łącznych przetargów pisemnych nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk, położonej w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego.
-
38.
Zarządzenie Nr 1236/2014 z dnia 2014-05-27
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępownaia o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Powiatowego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Suwałkach.
-
39.
Zarządzenie Nr 1237/2014 z dnia 2014-05-28
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola nr 1 w Suwałkach.
-
40.
Zarządzenie Nr 1238/2014 z dnia 2014-05-29
w sprawie zbycia nieruchomości w formie darowizny
-
41.
Zarządzenie Nr 1239/2014 z dnia 2014-05-29
w sprawie powołania zespołu ds. opracowania Strategii Rozwoju Kultury Miasta Suwałki do 2020 r.
-
42.
Zarządzenie Nr 1240/2014 z dnia 2014-05-29
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2014 rok.
-
43.
Zarządzenie Nr 1241/2014 z dnia 2014-05-30
w sprawie powołania Komisji Przetragowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn."Demontaż wyrobów zawierających azbest z połowy budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 2 (nad lokalem 2) w Suwałkach w 2014 r."
-
44.
Zarządzenie Nr 1242/2014 z dnia 2014-05-30
w sprawie nabycia nieruchomości oraz przyjęcia darowizny nieruchomości od osoby fizycznej
Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk
Wytwarzający/odpowiadający: Redaktor
Data wytworzenia: 2016-05-16
Wprowadzający: Radosław Jabłoński
Data wprowadzenia: 2008-11-24
Data modyfikacji: 2022-09-21
Opublikował: Radosław Jabłoński
Data publikacji: 2008-11-24