Zarządzenia Prezydenta Miasta
-
1.
Zarządzenie Nr 983/2013 z dnia 2013-11-06
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2013 r.
-
2.
Zarządzenie Nr 984/2013 z dnia 2013-11-06
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia miejskiego ćwiczenia - treningu decyzyjnego organów kierowania Obroną Cywilną.
-
3.
Zarządzenie Nr 985/2013 z dnia 2013-11-12
w sprawie zmiany przepisów wewnętrznych regulujących zasady rachunkowości w Urzędzie Miejskim w Suwałkach.
-
4.
Zarządzenie Nr 986/2013 z dnia 2013-11-12
w sprawie instrukcji wykonywania egzekucji administracyjnej w Urzędzie Miejskim w Suwałkach.
-
5.
Zarządzenie Nr 987/2013 z dnia 2013-11-13
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy i przebudowy monitoringu miejskiego w Suwałkach".
-
6.
Zarządzenie Nr 988/2013 z dnia 2013-11-13
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa materiałów papierniczo - biurowych w ramach projektu pn. Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu".
-
7.
Zarządzenie Nr 989/2013 z dnia 2013-11-13
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa materiałów papierniczo - biurowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Aleksandry Kujałowicz w Suwałkach w ramach projektu pn. Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - szkoła na szóstkę".
-
8.
Zarządzenie Nr 990/2013 z dnia 2013-11-13
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa materiałów papierniczo-biurowych w ramach projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach.
-
9.
Zarządzenie Nr 991/2013 z dnia 2013-11-13
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa materiałów papierniczo-biurowych w ramach projektu pn. "Wiedza - kluczem do sukcesu".
-
10.
Zarządzenie Nr 992/2013 z dnia 2013-11-14
w sprawie przekwalifikowania pomieszczenia tymczasowego na lokal socjalny.
-
11.
Zarządzenie Nr 993/2013 z dnia 2013-11-14
w sprawie ustalenia stawek opłat za gospodarowanie odpadami w "Przedsiębiorstwie Gospodarki Odpadami" w Suwałkach Sp. z o.o.
-
12.
Zarządzenie Nr 994/2013 z dnia 2013-11-14
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów w Urzędzie Miejskim w Suwałkach za rok 2013.
-
13.
Zarządzenie Nr 994/2013 z dnia 2013-11-14
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów w Urzędzie Miejskim w Suwałkacvh za rok 2013.
-
14.
Zarządzenie Nr 995/2013 z dnia 2013-11-15
w sprawie projektu budżetu miasta na 2014 rok.
-
15.
Zarządzenie Nr 996/2013 z dnia 2013-11-15
w sprawie konkursu "Jest taki świąteczny czas".
-
16.
Zarządzenie Nr 997/2013 z dnia 2013-11-15
w sprawie projektu wieloletniej prognozy finansowej Miasta Suwałki na lata 2014-2030.
-
17.
Zarządzenie Nr 998/2013 z dnia 2013-11-15
w sprawie powołania Sądu Konkursowego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania konkursowego na "Opracowanie koncepcji architektoniczno - budowlanej instalacji przestrzennej promującej Suwalski BLUES FESTIVAL`".
-
18.
Zarządzenie Nr 999/2013 z dnia 2013-11-15
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa materiałów papierniczo-biurowych w ramach projektu pn. Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - Szkoła na "6".
-
19.
Zarządzenie Nr 1000/2013 z dnia 2013-11-15
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: "WKŁADY BARWIĄCE 2013 -II"
-
20.
Zarządzenie Nr 1001/2013 z dnia 2013-11-15
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa dwóch kserokopiarek wraz z instalacją w Urzędzie Miejskim w Suwałkach.
-
21.
Zarządzenie Nr 1002/2013 z dnia 2013-11-18
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2013 rok.
-
22.
Zarządzenie Nr 1003/2013 z dnia 2013-11-20
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Dostawa pomocy dydaktycznych do Gimnazjum nr 6 im. Papieża Jana Pawła II w Suwałkach w ramach projektu pn.: Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - Szkoła na "6".
-
23.
Zarządzenie Nr 1004/2013 z dnia 2013-11-20
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski klucz do Sukcesu".
-
24.
Zarządzenie Nr 1005/2013 z dnia 2013-11-21
w sprawie wprowadzenia "Instrukcji sporządzania łącznego sprawozdania finansowego oraz skonsolidowanego bilansu Miasta Suwałk".
-
25.
Zarządzenie Nr 1006/2013 z dnia 2013-11-21
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu pn. "Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach".
-
26.
Zarządzenie Nr 1007/2013 z dnia 2013-11-21
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Aleksandry Kujałowicz w Suwałkach w ramach projektu pn. Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - szkoła na "szóstkę".
-
27.
Zarządzenie Nr 1008/2013 z dnia 2013-11-21
w sprawie ustanowienia Nagrody Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów".
-
28.
Zarządzenie Nr 1009/2013 z dnia 2013-11-21
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Wiedza - kluczem do sukcesu".
-
29.
Zarządzenie Nr 1010/2013 z dnia 2013-11-22
w sprawie przyjęcia Regulaminu pomocy Gminy Miasto Suwałki w usuwaniu wyrobów zawierających azbest
-
30.
Zarządzenie Nr 1011/2013 z dnia 2013-11-22
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych/ zajęć praktyk zawodowych uczniom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Suwałkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 1 w Suwałkach w ramach projektu pn. "Zainwestuj w zawodówkę".
-
31.
Zarządzenie Nr 1012/2013 z dnia 2013-11-25
w sprawie powołania Kapituły Nagrody Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" za rok 2013.
-
32.
Zarządzenie Nr 1013/2013 z dnia 2013-11-25
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi z zakresu opieki nad bezdomnymi zwierzętami odłowionymi z terenu miasta Suwałk.
-
33.
Zarządzenie Nr 1014/2013 z dnia 2013-11-25
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Akcesoria 2013".
-
34.
Zarządzenie Nr 1015/2013 z dnia 2013-11-26
w sprawie powołania zespołu problemowego w zakresie wykorzystania osadów ściekowych oraz odpadów komunalnych do produkcji energii na terenie miasta Suwałk.
-
35.
Zarządzenie Nr 1016/2013 z dnia 2013-11-26
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Dostawa materiałów papierniczo-biurowych z logotypem w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki".
-
36.
Zarządzenie Nr 1017/2013 z dnia 2013-11-26
w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach.
-
37.
Zarządzenie Nr 1018/2013 z dnia 2013-11-27
w sprawie zmiany zarządzenia nr 644/2012 z dnia 21 listopada 2012 r. w sprawie powołania Suwalskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
-
38.
Zarządzenie Nr 1019/2013 z dnia 2013-11-27
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o dzialalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
-
39.
Zarządzenie Nr 1020/2013 z dnia 2013-11-27
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. "Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki".
-
40.
Zarządzenie Nr 1021/2013 z dnia 2013-11-27
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Zorganizowanie praktyk zawodowych uczniom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Suwałkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 1 w Suwałkach w zawodzie kucharz (6 uczniów - 2 grupy) i stolarz (6 uczniów - 2 grupy) w przedsiębiorstwach na terenie Miasta Suwałki i Gminy Suwałki realizowanych w ramach projektu "Zainwestuj w zawodówkę".
-
41.
Zarządzenie Nr 1022/2013 z dnia 2013-11-28
w sprawie ustalenia komisji inwentaryzacyjnej
-
42.
Zarządzenie Nr 1023/2013 z dnia 2013-11-28
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2013 r.
-
43.
Zarządzenie Nr 1024/2013 z dnia 2013-11-28
w sprawie nabycia nieruchomości.
-
44.
Zarządzenie Nr 1025/2013 z dnia 2013-11-28
w sprawie nabycia nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych w rozliczeniu opłaty adiacenckiej
-
45.
Zarządzenie Nr 1026/2013 z dnia 2013-11-28
w sprawie nabycia nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych w rozliczeniu opłaty adiacenckiej.
-
46.
Zarządzenie Nr 1027/2013 z dnia 2013-11-29
w sprawie powołania zespołów spisowych do przeprowadzenia inwentaryzacji metodą spisu z natury za 2013 rok.
Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk
Wytwarzający/odpowiadający: Redaktor
Data wytworzenia: 2016-05-16
Wprowadzający: Radosław Jabłoński
Data wprowadzenia: 2008-11-24
Data modyfikacji: 2022-09-21
Opublikował: Radosław Jabłoński
Data publikacji: 2008-11-24