Zarządzenia Prezydenta Miasta
-
1.
Zarządzenie Nr 579/2012 z dnia 2012-09-04
w sprawie powołania Komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Suwalskiego Ośrodka Kultury w Suwałkach.
-
2.
Zarządzenie Nr 580/2012 z dnia 2012-09-05
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych, rekwizytów teatralnych niezbędnych do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu "Otwarty umysł - drogą do sukcesu".
-
3.
Zarządzenie Nr 581/2012 z dnia 2012-09-06
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2012 r.
-
4.
Zarządzenie Nr 582/2012 z dnia 2012-09-07
w sprawie powołania członków zespołów problemowych w celu aktualizacji "Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Suwałki do roku 2020".
-
5.
Zarządzenie Nr 583/2012 z dnia 2012-09-07
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Budowa lodowiska przy Szkole Podstawowej Nr 11 w Suwałkach.
-
6.
Zarządzenie Nr 584/2012 z dnia 2012-09-07
w sprawie opinii dotyczącej zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
-
7.
Zarządzenie Nr 585/2012 z dnia 2012-09-07
w sprawie ogłoszenia przetargu na realizację zadania w zakresie promocji zdrowia polegającego na przeprowadzeniu profilaktycznych szczepień przeciwko grypie dla mieszkanców Suwałk powyżej 70 roku życia.
-
8.
Zarządzenie Nr 586/2012 z dnia 2012-09-07
w sprawie przyjęcia wykazu nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Suwałki i Skarbu Państwa przeznaczonych do dziarżawy na cele rolnicze.
-
9.
Zarządzenie Nr 587/2012 z dnia 2012-09-12
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2012 r.
-
10.
Zarządzenie Nr 588/2012 z dnia 2012-09-12
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Nakładki asfaltowe na zniszczonych nawierzchniach ulic Olszowej i Górnej w Suwałkach.
-
11.
Zarządzenie Nr 589/2012 z dnia 2012-09-12
w sprawie przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiących własność Miasta Suwałki, przeznaczonych do sprzedaży.
-
12.
Zarządzenie Nr 590/2012 z dnia 2012-09-12
w sprawie nabycia i zamiany nieruchomości.
-
13.
Zarządzenie Nr 591/2012 z dnia 2012-09-14
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "wymianę nawierzchni chodnika i wjazdów na ulicy Zastawie w Suwałkach na odcinku od ul. XXX-lecia PRL do Powstańców Wielkopolskich - strona północna".
-
14.
Zarządzenie Nr 592/2012 z dnia 2012-09-19
w sprawie powołania komisji przetargowej do rozpatrywania ofert na realizację w 2012 roku zadania w zakresie promocji zdrowia polegającego na przeprowadzeniu profilaktycznych szczepień przeciwko grypie dla mieszkańców Suwałk powyżej 70 roku życia.
-
15.
Zarządzenie Nr 593/2012 z dnia 2012-09-19
w sprawie przyjęcia Regulaminu pomocy Gminy Miasta Suwałk w usuwaniu wyrobów zawierających azbest w 2013 r.
-
16.
Zarządzenie Nr 594/2012 z dnia 2012-09-20
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Dostawa materiałów papierniczo-biurowych niezbędnych do realizacji zajęć lekcyjnych w celu wykonania zadania publicznego pn. "Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację dzieci w edukacji szkolnej" w ramach programu "Bezpieczna i przyjazna szkoła".
-
17.
Zarządzenie Nr 595/2012 z dnia 2012-09-24
w sprawie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na socjalny.
-
18.
Zarządzenie Nr 596/2012 z dnia 2012-09-24
w sprawie przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiących własność Miasta Suwałki, przeznaczonych do sprzedaży.
-
19.
Zarządzenie Nr 597/2012 z dnia 2012-09-25
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Odbiór bezdomnych kotów z terenu Miasta Suwałk.
-
20.
Zarządzenie Nr 598/2012 z dnia 2012-09-26
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
-
21.
Zarządzenie Nr 599/2012 z dnia 2012-09-28
w sprawie zmian w budżecie miasta na 2012 r.
-
22.
Zarządzenie Nr 600/2012 z dnia 2012-09-28
w sprawie przyjęcia Regulaminu oraz ogłoszenia naboru do udziału w projekcie pt."Poprawa bilansu energetycznego poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii - instalacja kolektorów słonecznych w Mieście Suwałki".
-
23.
Zarządzenie Nr 601/2012 z dnia 2012-09-28
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej związanej z realizacją projektu pt. "Poprawa bilansu energetycznego poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii - instalacja kolektorów słonecznych w Mieście Suwałki".
-
24.
Zarządzenie Nr 602/2012 z dnia 2012-09-28
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "idywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych - Miasto Suwałki".
Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk
Wytwarzający/odpowiadający: Redaktor
Data wytworzenia: 2016-05-16
Wprowadzający: Radosław Jabłoński
Data wprowadzenia: 2008-11-24
Data modyfikacji: 2022-09-21
Opublikował: Radosław Jabłoński
Data publikacji: 2008-11-24