AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk o zebranym materiale dowodowym dot. postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 101269 B ulica Krzywólka w Suwałkach na odcinku od posesji nr 36 do mostu na rzece Czarna Hańcza wraz z rozbiórką i budową infrastruktury technicznej
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Suwałk
z dnia 01 marca 2021 r.
znak: AGP.6740.13.2021.SZ
Stosownie do art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.), zawiadamiam, iż został zebrany materiał dowodowy w sprawie postępowania administracyjnego prowadzonego na wniosek Prezydenta Miasta Suwałk.
Sprawa dotyczy zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 101269 B ulica Krzywólka w Suwałkach na odcinku od posesji nr 36 do mostu na rzece Czarna Hańcza wraz z rozbiórką i budową infrastruktury technicznej.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. A Mickiewicza 1, pok. 140, także wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania w tej sprawie w terminie 7 dni od daty publikacji niniejszego obwieszczenia.
Stosownie do art. 49 Kpa, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z uwagi na wyłączenie obsługi interesantów w tutejszym Urzędzie Miejskim do czasu zakończenia tej sytuacji, nie ma możliwości osobistego zapoznania się z aktami sprawy bez uprzedniego umówienia się drogą telefoniczną lub mailową.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
NACZELNIK
Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej