AGP_wszczęcie postępowania dot. wydania decyzji pozwolenia na budowę instalacji fotowoltaicznej na wniosek spółki SALAG sp. z o.o. sp. k.

 

AGP.6740.320.2019.ESP                                                   Suwałki, dnia 8 października 2019 r.

                                                                                                                                                                                      

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK

 

Zawiadamia się, iż zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 w związku z art. 49 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, dalej zwanej k.p.a., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wystąpieniem „SALAG” Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Spółki komandytowej z siedzibą:  16-400 Suwałki, Szafirowa 5 w sprawie dotyczącej pozwolenia na budowę instalacji fotowoltaicznej 1827,84 KW na konstrukcji gruntowej wraz z niezbędną infrastrukturą przy ul. Turkusowej w Suwałkach, na działkach o nr ewidencyjnym gruntów 35009/1, 35009/2, 35010, 35011, 35012, 35013, 35014 zgodnie z projektem budowlanym.

Strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej, ul. A. Mickiewicza 1 w Suwałkach, pokoju nr 140 (w godz. 8.00 – 15.00), a także składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy w terminie czternastu dni od dnia ogłoszenia.

 

Z up. Prezydenta Miasta Suwałk

Małgorzata Włoskowska

Naczelnik Wydziału Architektury

I Gospodarki    Przestrzennej

 

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Włoskowska - Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Data wytworzenia: 2019-10-09

Wprowadzający: Grażyna Mularczyk

Data modyfikacji: 2019-10-09

Opublikował: Grażyna Mularczyk

Data publikacji: 2019-10-09