AGP_wszczęcie postępowania dot. wydania decyzji pozwolenia na budowę instalacji fotowoltaicznej na wniosek spółki SALAG sp. z o.o. sp. k.
AGP.6740.320.2019.ESP Suwałki, dnia 8 października 2019 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zawiadamia się, iż zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 w związku z art. 49 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, dalej zwanej k.p.a., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wystąpieniem „SALAG” Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Spółki komandytowej z siedzibą: 16-400 Suwałki, Szafirowa 5 w sprawie dotyczącej pozwolenia na budowę instalacji fotowoltaicznej 1827,84 KW na konstrukcji gruntowej wraz z niezbędną infrastrukturą przy ul. Turkusowej w Suwałkach, na działkach o nr ewidencyjnym gruntów 35009/1, 35009/2, 35010, 35011, 35012, 35013, 35014 zgodnie z projektem budowlanym.
Strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej, ul. A. Mickiewicza 1 w Suwałkach, pokoju nr 140 (w godz. 8.00 – 15.00), a także składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy w terminie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury
I Gospodarki Przestrzennej