Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego ws zezwolenia SSM na usunięcie drzewa przy ul. Witosa

Suwałki, dnia: 16 maja 2018 r.

OSGK.6131.77.1.2018.RR

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

W dniu 23 kwietnia 2018 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, z dnia 20 kwietnia 2018 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu działki geod. nr 23648/27 przy ul. Nowomiejskiej 8 w Suwałkach. Na wezwanie tut. Organu wniosek został uzupełniony, co umożliwiło rozpatrzenie sprawy.

Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.

W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzenia oględzin drzew na terenie przedmiotowej nieruchomości, w dniu 4 czerwca 2018 r., o godz. 14.30. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pok. 207.

Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 935 – z późn. zmianami) informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 142)

Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 10 lipca 2018 r.

Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Rrenda

Data wytworzenia: 2018-05-16

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2018-05-16

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2018-05-16