OSGK_Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego ws. zezwolenia na wycinkę drzew przy ul. 1 Maja 2
Suwałki, dnia: 2 stycznia 2018 r.
OSGK.6131.182.2017.2018.RR
Suwalska Spółdzielnia
Mieszkaniowa
ul.Korczaka 2A
16-400 Suwałki
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W dniu 29m grudnia 2017 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, z dnia 20 grudnia 2017 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie 3 drzew z terenu działki geod. nr 12238 przy ul. 1 Maja 2 .
Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.
W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzenia oględzin drzew na terenie przedmiotowej nieruchomości, w dniu 17 stycznia 2017 r., o godz. 9.30. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pok. 207.
Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 935 – z późn. zmianami) informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 – z późn. zmianami)
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 28 lutego 2018 r.
Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.