Zgromadzenie materiału dowodowego ws zezwolenia na usunięcie drzewa przy ul. Andersa 3A

Suwałki, dnia: 26 listopada 2015 r. OSGK.6131.242.2.2015.RR ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267 - z późn. zmianami), w związku z art. 83 ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r. poz. 627 – z późn. zmianami), zawiadamiam, że tut. Organ zgromadził materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu działki geod. nr 25330 przy ul. Andersa 3 A w Suwałkach. Informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 213, w godzinach 7.30-15.00, w terminie 7 dni od daty ogłoszenia. Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267) informuję, że wniosek, z uwagi na stopień skomplikowania sprawy, nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 10 grudnia 2015 r.

Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2015-11-26

Data modyfikacji: 2015-11-26

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2015-11-26