Zgromadzenie materiału dowodowego w sprawie postępowania dotyczącego przeprowadzonych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Hańcza” cięć koron drzew przy ul. Falka i przy ul. Pułaskiego

      PREZYDENT

 MIASTA SUWAŁK

Suwałki, dnia 29 października 2015 r.

OSGK.6131.211.1.2015.RR


 

ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO


 

Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267 - z późn. zmianami), w związku z art. 83 ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r. poz. 627 – z późn. zmianami), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że tut. Organ zgromadz materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego przeprowadzonych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Hańcza” cięć koron drzew przy ul. Falka i przy ul. Pułaskiego w Suwałkach.


Jednocześnie informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 213, w godzinach 7.30-15.00 w terminie 14 dni od daty ogłoszenia.

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania umieszcza się w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu (II piętro).

Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałki

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2015-10-29

Data modyfikacji: 2015-10-29

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2015-10-29