Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego ws zezwolenia na usuniećie drzewa z terenu przy ul. Andersa 3A

Suwałki, dnia: 4 listopada 2015 r.

 

OSGK.6131.242.2015.RR

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

 

 

W dniu 3 listopada 2015 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak EPII-6.3-33-850-71565/2015, z dnia 30 października 2015 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu działki geod. nr 25330 przy ul. Andersa 3A w Suwałkach.

Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.

W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzeniu oględzin drzewa na terenie przedmiotowej nieruchomości, w dniu 19 listopada 2015 r., o godz. 14.45. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pok. 213.

 

 

 

 

Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2015-11-05

Data modyfikacji: 2015-11-05

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2015-11-05