Postępowanie administracyjne ws zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ulic Bakałarzewskiej i Sejneńskiej

Suwałki, dnia 13 stycznia 2014 r.

OSGK.6220.1.2015.DK

O B W I E S Z C Z E N I E

Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 27.02.2014 r., znak: OSGK.6220.7.2014.DK, zmienionej decyzją z dnia 28.04.2014 r., znak: OSGK.6220.38.2014.DK, o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ulic Bakałarzewskiej i Sejneńskiej w Suwałkach, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 653, w części dotyczącej:

1) rozbudowy ulicy Sejneńskiej, od skrzyżowania z ul. Utrata do skrzyżowania z ul. Waryńskiego, od km 32+597,6 do km 33+372,6 w zakresie:

a) rozszerzenia granic przebiegu rozbudowy ww. ulicy o części działek oznaczonych nr geod. 10733, 10738/23, 10737/2, 10682/2, 10709, 10730/1 w związku z potrzebą przebudowy sieci ciepłowniczych oraz wykonaniem kablowych linii energetycznych,

b)  zmiany kilometraża przebiegu ulicy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 653, poprzez zastąpienie zapisu kilometraża: „km 33+372,6” zapisem: „km 33+462”,  czyli po uwzględnieniu wnioskowanej zmiany prawidłowy kilometraż  rozbudowywanego odcinka  ulicy Sejneńskiej to: od km 32+597,6 do km 33+462, 

2) rozbudowa ulicy Sejneńskiej, od ul. Młynarskiej do granicy miasta Suwałki, od km 33+656

do km  35+580, w zakresie:

a) rozszerzenia granic przebiegu rozbudowy ww. ulicy o części działek oznaczonych nr geod. 24767, 24769, 24770, 24786, 24787, 24788, 24789, 24790, 24791, 24792, 24793 dla potrzeb wysokościowego dowiązania projektowanych zjazdów z ul. Sejneńskiej na działki przyległe do pasa drogowego. 

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne zastrzeżenia i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 210).

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji. Organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Prezydent Miasta Suwałk.

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania umieszcza się: w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w internecie pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) i Urzędu Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45 oraz w miejscu przedsięwzięcia.

 

 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2015-01-13

Data modyfikacji: 2015-01-13

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2015-01-13