Postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 30.03.2015 r. Nr OSGK.6220.23.2015.DK o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie ulic

Suwałki, dnia 22 kwietnia 2015 r.

OSGK.6220.38.2015.DK


 

O B W I E S Z C Z E N I E


 


 

Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 30.03.2015 r. Nr OSGK.6220.23.2015.DK o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie ulic: 3KD, 9KD, 27KD, 14KDW, 24KDW, 25KDW, 26KDW, 29KDW z uzbrojeniem technicznym w rejonie ul. Staniszewskiego w Suwałkach, w części dotyczącej zmiany konstrukcji jezdni:

- dla ulicy 3KD z betonu asfaltowego o szerokości jezdni 7,0 m z obciążenia ruchem KR2 na obciążenie ruchem KR3,

- dla ulic 27KD, 9 KD, 29KDW, 14KDW, 24KDW, 25KDW, 26KDW, z kostki betonowej o szerokości jezdni 6,0-5,5 m z obciążeniem ruchem KR1 na obciążenie ruchem KR2.

Jednocześnie informuję, że tut. Organ wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach, o wydanie opinii w zakresie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne zastrzeżenia i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 210).

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji. Organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Prezydent Miasta Suwałk.

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania umieszcza się: w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w internecie pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejscu przedsięwzięcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2015-04-23

Data modyfikacji: 2015-04-23

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2015-04-23