Ocena oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw płynnych i gazu płynnego na działkach nr 32741/21, 32741/11, 32741/36, 32741/25, przy ul. Mariana Buczka 178

Suwałki, dnia 9 czerwca 2015 r .

OSGK.6220.36.2015.DK.

 

O B W I E S Z C Z E N I E


Prezydent Miasta Suwałk, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235), zawiadamia, że przystąpił do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw płynnych i gazu płynnego na działkach nr 32741/21, 32741/11, 32741/36, 32741/25, przy ul. Mariana Buczka 178 w Suwałkach.

Postępowanie zostało wszczęte na wniosek: Oil Transfer Development Sp. z o.o. ul. Piękna 15 lok. 28, 00-539 Warszawa.

Inwestor pismem z dnia 5 czerwca 2015 r. przekazał Raport o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia polegającego na: budowie stacji paliw płynnych i gazu płynnego na działkach nr 32741/21, 32741/11, 32741/36, 32741/25, przy ul. Mariana Buczka 178 w Suwałkach, w związku z czym podaje się ten fakt do publicznej wiadomości.

W wyniku postępowania wydana zostanie decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia. Organem właściwym do wydania w/w decyzji jest Prezydent Miasta Suwałk. Organem właściwym do wydania opinii jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suwałkach, a organem uzgadniającym warunki realizacji przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Białymstoku.

Informacja o Raporcie została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro), w miejscu przedsięwzięcia oraz w prasie.

Z dokumentami sprawy, w tym z Raportem można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 210 w godz. od 730 do 1530. W terminie 21 dni od dnia wywieszenia niniejszej informacji, można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 210 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.


 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2015-06-12

Data modyfikacji: 2015-06-12

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2015-06-12