AGP - rozbudowa ulicy Prymasa Stefana Wyszyńskiego - zezwolenie na realizację inwestycji drogowej

                                                                                               

 

  Suwałki, dnia 02.06.2015 r.

AGP.6740.139.2015.EW

O B W I E S Z C Z E N I E

                        Zgodnie z art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz.U. z 2013 r.  poz. 687 z późniejszymi zmianami) oraz art. 10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. K.P.A. (Dz. U. z 2013 roku, poz 267 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, iż w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej zostało wszczęte postępowanie administracyjne z wniosku Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 22.12.2014 r. znak: I.7011.02.8.2015.IS, w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Prymasa Stefana Wyszyńskiego, w  zakresie  robót  budowlanych  obejmujących:

-  rozbiórkę istniejących elementów komunikacyjnych kolidujących z rozbudową ulicy,

-  budowę po południowej stronie ulicy ciągu pieszo-jezdnego z ustawieniem bariery chodnikowej  o  długości  42,0 m,

-  budowy po południowej stronie ulicy zatok postojowych  o 25 miejscach   (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z odwodnieniem,

-  budowy zatoki postojowej po północnej stronie ulicy o 16 miejscach ( w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej) wraz z budową chodnika wokół zatoki,

- budowę i rozbudowę zjazdów, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu,- wykonanie umocnienia skarpy od km 0+136 do km 0+165,

-  przebudowę rowu dla potrzeb odwodnienia ulicy,

- budowę oświetlenia ulicznego z ustawieniem 24 latarni oświetleniowych,

oraz elementy niezbędne dla realizacji tej inwestycji usytuowane poza projektowanymi pasami drogowymi ww. ulic w zakresie przebudowy infrastruktury technicznej (czasowe zajęcie terenu):

- przebudowa ulicy Armii Krajowej (działka nr geod. 23911/2) w części dotyczącej:

a) wykonania ciągu pieszo-jezdnego (dowiązanie do istniejącego zagospodarowania),

b) ułożenia kablowej linii  oświetleniowej z ustawieniem 2 latarni oświetleniowych,

zgodnie z planem zagospodarowania terenu.

                          Inwestycja  jest  zlokalizowana  na  nieruchomości   oznaczonej   działkami nr geod.: 22697 (działka w całości stanowi pas drogi gminnej Nr 101383B),  22704 (działka w całości przeznaczona pod projektowany pas drogowy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego)     i  w części na działkach nr geod.: 22705/2, 22706, 22707, 22714, 22715, 22716, 22717, 22722 (obręb 0004, Miasto Suwałki),

oraz

elementy niezbędne dla realizacji tej inwestycji usytuowane poza projektowanymi pasami drogowymi ww. ulic w zakresie przebudowy infrastruktury technicznej (czasowe zajęcie terenu) na nieruchomości oznaczonej działką nr geod. 23911/2 (pas drogowy ul. Armii Krajowej)  (obręb 0004, Miasto Suwałki), według obowiązującego  katastru  nieruchomości.

                  Numery działek podlegających podziałowi: 22705/2, 22706, 22707, 22714, 22715, 22716, 22717, 22722.

                  Numery działek, po podziale, wchodzących w granice projektowanego pasa drogowego ww. ulicy:  22705/3, 22706/1, 22707/1, 22714/1, 22715/1, 22716/1, 22717/1, 22722/1,  według załączonego projektu podziału.

                  Numery działek, po podziale, leżących poza pasem drogowym ww. ulicy: 22705/4, 22706/2, 22707/2, 22714/2, 22715/2, 22716/2, 22717/2, 22722/2, według załączonego projektu  podziału.

                 Działka, która w części znajduje się w granicach projektowanego pasa drogowego i nie podlega podziałowi, nr geod. 22697 (w całości położona w granicach istniejącego pasa  ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego). 

                  Numer działki, która w całości wchodzi w granice projektowanego pasa  drogowego drogi gminnej:  22704.

               Inwestycja po zatwierdzeniu projektu podziału w całości jest zlokalizowana  na nieruchomości oznaczonej działkami nr geod. 22704, 22697, 22705/3, 22706/1, 22707/1, 22714/1, 22715/1, 22716/1, 22717/1, 22722/1 (obręb 0004, Miasto Suwałki)  

oraz

elementy niezbędne dla realizacji tej inwestycji usytuowane poza projektowanymi pasami drogowymi ww. ulic w zakresie przebudowy infrastruktury technicznej (czasowe zajęcie terenu) na nieruchomości oznaczonej działką nr geod. 23911/2 (pas drogowy ul. Armii Krajowej) (obręb 0004, Miasto Suwałki), według obowiązującego katastru nieruchomości.

            Strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. A Mickiewicza 1, pok. 3,  także składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy do czasu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

 

Udostępniający: Małgorzata Włoskowska - Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Wytwarzający/odpowiadający: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data wytworzenia: 2015-06-02

Wprowadzający: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data wprowadzenia: 2015-06-02

Data modyfikacji: 2015-06-02

Opublikował: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data publikacji: 2015-06-02