AGP - rozbudowa budynku administracyjnego na terenie oczyszczalni w Suwałkach - pozwolenie na budowę

                                                                          Suwałki, dnia 06 lipca 2015 r.

AGP.6740.143.2015.EŁ

 

OBWIESZCZENIE

 

         Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt 10 ustawy o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (ustawa z dnia 3 października 2008 r.  – Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, ze zm.) Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż wydał na wniosek Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Sp. z o.o. z siedzibą ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach z dnia 29 maja 2015 r., decyzję Nr 147/2015 z dnia 6 lipca 2015 r. znak AGP.6740.143.2015.EŁ w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę obejmującego rozbudowę budynku administracyjnego – centralna dyspozytornia na terenie oczyszczalni ścieków w Suwałkach ul. Sejneńska 86 na działce o numerze geodezyjnym gruntów 24782/5 w obrębie ewidencyjnym nr 0010, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.

Z decyzją tą strony mogą zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej,  ul. A. Mickiewicza 1 w Suwałkach, pok. 138, a także składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy.

 

       

Udostępniający: Małgorzata Włoskowska - Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Wytwarzający/odpowiadający: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data wytworzenia: 2015-07-06

Wprowadzający: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data wprowadzenia: 2015-07-09

Data modyfikacji: 2015-07-09

Opublikował: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data publikacji: 2015-07-09