Postępowanie ws wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ulic Bakałarzewskiej i Sejneńskiej w Suwałkach

Suwałki, dnia 22 stycznia 2014 r. OSGK.6220.7.2014.DK O B W I E S Z C Z E N I E Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267), oraz art. 74 ust. 3 w związku z art. 59 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ulic Bakałarzewskiej i Sejneńskiej w Suwałkach, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 653, a w szczególności:  1) ulicy Bakałarzewskiej, od granicy administracyjnej m. Suwałki do stacji paliw, od km 28+677 do km 29+734, 2) ulicy Sejneńskiej, od skrzyżowania z ul. Utrata do skrzyżowania z ul. Waryńskiego, od km 32+597,6 do km 33+372,6, 3) ulicy Sejneńskiej, od ul. Młynarskiej do granicy miasta Suwałki, od km 33+656 do km 35+580.      Powyższe przedsięwzięcie zlokalizowane jest na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geod.: 1)  ul. Bakałarzewska: 7, 31215, 31216/2, 31216/3, 31216/4, 31217/1, 31217/2, 31274,  2)  ul. Sejneńska, od ul. Utrata do ul. Waryńskiego: 10558, 10732/1, 10734/1, 10734/2, 10732/2, 10668, 10670, 10672, 10673, 10675/2, 10675/1, 10676, 10691/2, 10692/21, 10692/17, 10692/12, 10690/2, 10692/18, 10692/7, 10688/4, 10692/11, 10692/10, 10693, 10692/3, 10706/15, 10708, 10706/14, 10706/4, 10707, 10709, 10711, 10712, 10713, 10714, 10751/3, 10682/1, 3)  ul. Sejneńska, od ul. Młynarskiej do granicy administracyjnej miasta: 24632/2, 24925, 24633, 24634, 24644, 24645, 24752, 24802, 24646, 24987/1, 24987/2, 24937, 24986, 24649, 24648, 24926/1, 24926/5, 24936, 24753, 24755, 24756, 24760, 24761, 24437, 24439, 24436, 24989, 24807, 24808, 24443/1, 24803/2, 24443/2, 24421/1, 24422/1, 24424/1, 24425/1, 24426/1, 24427/1, 24428/1, 24429/1, 24430/1, 24431/1, 24432/1, 24433/1, 24434/1, 24435/1, 24795, 24783, 24775, 24780, 24781. W terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tut. Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 210) zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski. Zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji. Obwieszczenie o wszczęciu postępowania umieszcza się: w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Internecie pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejscu przedsięwzięcia.

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2014-01-23

Data modyfikacji: 2014-01-27

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2014-01-23