Postępowanie administracyjne ws wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ulicy Mikołaja Reja w Suwałkach

Suwałki, dnia 12 grudnia 2014 r.

OSGK.6220.103.2014.DK


 

O B W I E S Z C Z E N I E


 


 

Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ulicy Mikołaja Reja w Suwałkach, na odcinku od obwodnicy Suwałk w km 93+577 do granic administracyjnych miasta w km 95+877, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 (długość 2,3 km).

           Powyższe przedsięwzięcie zlokalizowane jest na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geod.: 20001/1, 20642/1, 20641/1, 20625/1, 20625/2, 239/6, 128/2, 20004.

W związku z tym że większa część przedsięwzięcia zlokalizowana jest na terenie Gminy Miasta Suwałki, stosownie do art. 75 ust. 4 ww. ustawy, organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tym przypadku jest Prezydent Miasta Suwałki.

Jednocześnie informuję, że tut. Organ wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach, o wydanie opinii w zakresie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne zastrzeżenia i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 210).

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji. Organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Prezydent Miasta Suwałk.

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania umieszcza się: w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w internecie pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) i Urzędu Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45 oraz w miejscu przedsięwzięcia.

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2014-12-12

Data modyfikacji: 2014-12-12

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2014-12-12