Ocena oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji, obejmującej budowę: budynku usługowego z częścią administracyjno-socjalną na działce o nr geod. 32643/21 w Suwałkach, niezbę

Suwałki, dnia 17 czerwca 2014 r .

OSGK.6220.67.2014.DK.

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Prezydent Miasta Suwałk, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235), zawiadamia, że przystąpił do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji, obejmującej budowę: budynku usługowego z częścią administracyjno-socjalną na działce o nr geod. 32643/21 w Suwałkach, niezbędnej infrastruktury technicznej, zjazdu z ulicy Leśnej (działka o nr geod. 32640/40) poprzez działki o nr geod. 32642/2, 32642/2 i 32643/11 na działkę o nr geod. 32643/21 i wewnętrznej obsługi komunikacyjnej na działce o nr 32643/21.

Postępowanie zostało wszczęte na wniosek: Pani Marioli Burby, ul. Franciszkańska 12 m. 22, 16-400 Suwałki.

Inwestor pismem z dnia 12 czerwca 2014 r. przekazał raport o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko, w związku z czym podaje się ten fakt do publicznej wiadomości.

W wyniku postępowania wydana zostanie decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia. Organem właściwym do wydania w/w decyzji jest Prezydent Miasta Suwałk. Organem właściwym do wydania opinii jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suwałkach, a organem uzgadniającym warunki realizacji przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Białymstoku.

Informacja o Raporcie została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro), w miejscu przedsięwzięcia oraz w prasie.

Z dokumentami sprawy, w tym z Raportem można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 210 w godz. od 730 do 1530. W terminie 21 dni od dnia wywieszenia niniejszej informacji, można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 210 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.


 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2014-06-18

Data modyfikacji: 2014-06-18

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2014-06-18