Postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zbieraniu i odzysku odpadów PCV,

 

Suwałki, dnia 19 czerwca 2013 r.

OSGK.6220.71.2013.DK  

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Stosownie do art. 49 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek DECCO S.A., ul. Poprzeczna 15, 04-611 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zbieraniu i odzysku odpadów PCV, na działkach o nr 32892/31 i 32892/31, przy ul. Wojska Polskiego 114 N w Suwałkach.

Z całością materiału w przedmiotowej sprawie można zapoznać się w terminie 7 dni od daty

ogłoszenia niniejszego zawiadomienia oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 208, w godz. od 730 do 1530.

Obwieszczenie umieszcza się: na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1, w internecie pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl oraz w miejscu przedsięwzięcia, na okres 14 dni.

 

 

 


 


 


 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2013-06-20

Data modyfikacji: 2013-06-20

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2013-06-20