Postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 2 lipca 2007 r. Nr OSGK.VI-7624-51/DŚ/07 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ulicy B

 

Suwałki, dnia 16 marca 2009 r.

OSGK.VI.7624-45/O/09



O B W I E S Z C Z E N I E



Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, iż na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 2 lipca 2007 r. Nr OSGK.VI-7624-51/DŚ/07 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie ulicy Buczka, na odcinku od skrzyżowania z ul. Powstańców Wielkopolskich i ul. Bydgoską do ul. Wojska Polskiego, od km 87+357,4 do km 88+446,99 oraz budowę ulicy bez nazwy, na odcinku od skrzyżowania ul. Buczka z ul. Trzydziestolecia PRL do skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Sportową, w Suwałkach w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 Kąp – Wydminy – Olecko - Raczki – Suwałki–Rutka Tartak, sprostowanej postanowieniem Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 11 września 2007 r., nr OSGK.VI-7624-51/1/07, w związku z rozszerzeniem granic przebiegu terenu przedsięwzięcia o nieruchomość oznaczoną działką o nr geod. 34507/1.

Przedsięwzięcie usytuowane jest na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geod. 32445/33, 32445/29, 32445/31, 32456/4, 32454/4, 34507/1, 32113/1, 35101/1, 32173/1, 32174/1, 31471/3, 31463/1, 31465/9, 31465/10, 31465/12, 31465/14, 31465/16, 31441/6, 31441/8, 31440/1, 31435/1, 31441/10, 31416/4, 31506/1, 31775/1, 32446/10, 32446/8, 32456/1, 32448, 32455, 32447/2, 32445/5, 32094/3, 32454/1, 32116, 32175, 31460, 31464/2, 31464/1, 31465/6, 31412, 32119/1, 32996/5, 32066/1, 32997/1, 32998/1, 31416/1.

Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki.

Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

W terminie od 17 do 30 marca 2009 r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejsca przedsięwzięcia.

 

 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2009-03-16

Data modyfikacji: 2009-03-16

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2009-03-16