Postępowanie ws wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. “Miejskie Centrum Usług Publicznych – Sala koncertowo-teatralna w Suwałkach”
Suwałki, dnia 29 czerwca 2009 r.
OSGK.VI.7624-97/U/09
O B W I E S Z C Z E N I E
Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, iż na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. “Miejskie Centrum Usług Publicznych – Sala koncertowo-teatralna w Suwałkach” zlokalizowanego u zbiegu ulic Papieża Jana Pawła II i Karola Brzostowskiego, na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geod. 22849/30, 22933, 25228, 25230.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.
Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.
Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.