Postępowanie ws wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulicy o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulicy Mereckiego

 

Suwałki, dnia 6 sierpnia 2009 r.

OSGK.VI.7624-128/O/09

 

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

 

Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia strony, iż na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulicy Mereckiego w Suwałkach, obejmującego zakresem:

  • rozbudowę wraz ze wzmocnieniem istniejącej jezdni ulicy,

  • przebudowę chodników,

  • budowę ścieżki rowerowej,

  • przebudowę i budowę zatok autobusowych i postojowych,

  • przebudowę i budowę odwodnienia ulicy,

  • budowę niekolizyjnych odcinków istniejącego uzbrojenia technicznego.

Powyższe przedsięwzięcie usytuowane jest na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geod. 33027, 33225/1, 33217, 33408, 33177/2, 33280, 33270/1, 33270/2, 33121, 33119, 33035/2, 33036, 33007.

Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro).

 

 

 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2009-08-07

Data modyfikacji: 2009-08-07

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2009-08-07