Postępowanie administracyjne ws wydania decyzji dla przedsięwzięcia pn. Plac Marii Konopnickiej o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Plac Marii Konopnickiej
Suwałki, dnia 18 listopada 2009 r.
OSGK.VI.7624-166/O/09
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia strony, iż na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Plac Marii Konopnickiej w Suwałkach.
W ramach przedsięwzięcia przewiduje się: drogi publiczne i drogi dojazdowe, miejsca postojowe, plac i ciągi piesze, zieleń, małą architekturę, fontannę, wodopój, przebudowę Pomnika Marii Konopnickiej.
Powyższe przedsięwzięcie usytuowane jest na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geod. 11538, 11584, 11197, 11178, 11130/2, 11176/4, 11177, 11176/3, 11176/1.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.
Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.
Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.