Postępowanie administracyjne ws decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie odcinka ulicy Pułaskiego

 

Suwałki, dnia 1 września 2009 r.

OSGK.VI.7624-135/O/09

 

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

 

Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia strony, iż na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie odcinka ulicy Pułaskiego wraz z budową średniego ronda i towarzyszącej infrastruktury technicznej w Suwałkach w ciągu drogi krajowej nr 8, od km 767+300 do km 767+845.

Powyższe przedsięwzięcie usytuowane jest na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geod. 22542, 20916, 20902, 20895/1, 20895/2, 20896, 20897/4, 20897/1, 20897/2, 20898/3, 20898/4, 20900, 22593, 22594, 22615, 25236, 25231/2, 25231/1, 25246/1, 25246/2, 23933, 23911/1, 21246/2.

Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro).

 

 

 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2009-09-01

Data modyfikacji: 2009-09-01

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2009-09-01