Postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie ulicy Jana III Sobieskiego
Suwałki, dnia 30 września 2009 r.
OSGK.VI.7624-153/O/09
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia strony, iż na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie ulicy Jana III Sobieskiego na odcinku od ul. Jagiełły do skrzyżowania z ul. 23 Października.
Powyższe przedsięwzięcie usytuowane jest na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geod. 30908, 30909/5, 30909/6, 30909/4, 30834, 30833, 30230/1.
Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.
Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.
Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.