Złożenie raportu o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko. dot. przebudowy Placu Piłsudskiego

 


Suwałki, dnia 10 lutego 2009 r.

OSGK.VI.7624/105/R/09

 

O B W I E S Z C Z E N I E


 

 

Mając na uwadze art. 32 ust. 1 oraz art. 53 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r. Dz.U. Nr 25, poz. 150), w związku z art. 153 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227) podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 10 lutego 2009 r. w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie: Placu Marszałka Piłsudskiego, ul. Hamerszmita, ul. Mickiewicza w ciągu drogi wojewódzkiej 653 na odcinku od km 31+437 do km 31+931 w rejonie Parku Konstytucji 3 Maja w Suwałkach - II etap “Placu Europejskiego w zabytkowym Śródmieściu miasta Suwałk” wpłynął Raport o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.

Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki.

Przedmiotowe przedsięwzięcie podlega postępowaniu w sprawie oceny oddziaływania na środowisko. W wyniku postępowania wydana zostanie decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Organem właściwym do wydania w/w decyzji jest Prezydent Miasta Suwałk. Organem właściwym do wydania opinii i uzgadniania warunków realizacji niniejszego przedsięwzięcia jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suwałkach. Decyzję niniejszą wydaje się przed uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.

Informacja o Raporcie została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro), w miejscu przedsięwzięcia oraz w prasie.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

W terminie 21 dni od dnia wywieszenia niniejszej informacji, tj. od 11 lutego do 3 marca 2009 r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.


 


 


 


 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2009-02-10

Data modyfikacji: 2009-02-10

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2009-02-10