Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: budowie ulicy Armii Krajowej, na odcinku od ul. Pułaskiego do ul. Reja

 

Suwałki, dnia 4 marca 2009 r.

OSGK.VI.7624-35/Z/09




O B W I E S Z C Z E N I E





Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia strony o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: budowie ulicy Armii Krajowej, na odcinku od ul. Pułaskiego do ul. Reja wraz z rozbudową ulicy Reja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655, na odcinku od ul. Kowalskiego do ul. Armii Krajowej, od km 92+454,98 do km 92+638,48, w Suwałkach.

W ramach przedsięwzięcia przewiduje się:

  • budowę nawierzchni utwardzonej na ul. Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową Nr 8 ul. Pułaskiego do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 655 ul. Reja wraz z budową skrzyżowania typu rondo,

  • rozbudowę ul. Reja od ul. Kowalskiego na odcinku długości około 500 m w kierunku Rutki Tartak,

  • budowę kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, fragmentów wodociągu i kanalizacji sanitarnej oraz usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym.

Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w granicach administracyjnych miasta Suwałki na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geodezyjnych:

23933, 21246/2, 21246/1, 21277/4, 21276/3, 21276/1, 21273/3, 21272, 21308, 21251, 21250, 21249, 21248, 21247, 21244, 21243, 21242, 21238, 21245, 21241, 21240, 21236, 21234, 21231, 21230, 21228, 21227, 21226/2, 20001/3, 21108/2, 21113, 21118/1, 20794/1, 20800, 20802.

Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki.

Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

W terminie od 5 do 18 marca 2009 r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejsca przedsięwzięcia.



















 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2009-03-04

Data modyfikacji: 2009-03-04

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2009-03-04