Wszczęcie postępowania administracyjnego dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: przebudowy ulic: Konarskiego i Piastowskiej

 

 

 

Suwałki, dnia 22 stycznia 2009 r.

OSGK.VI.7624-7/O/09


 

O B W I E S Z C Z E N I E



Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia strony o wszczęciu postępowania administracyjnego dotyczącego wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulic: Konarskiego i Piastowskiej wraz z ciągiem pieszo-jezdnym w przedłużeniu ulicy Łanowej w Suwałkach, które obejmuje wykonanie:

  • utwardzenia nawierzchni jezdni o szerokości 5 m,

  • wjazdów bramowych,

  • chodników,

  • utwardzenia ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 3 m.

Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Sprawa prowadzona jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach

Z uwagi na powyższe informujemy, że z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanej inwestycji w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209.


Informację umieszcza się:

- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1,



 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2009-01-23

Data modyfikacji: 2009-01-23

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2009-01-23