Wszczęcie postępowania administracyjnego dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: przebudowy ulic: Konarskiego i Piastowskiej
Suwałki, dnia 22 stycznia 2009 r.
OSGK.VI.7624-7/O/09
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia strony o wszczęciu postępowania administracyjnego dotyczącego wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulic: Konarskiego i Piastowskiej wraz z ciągiem pieszo-jezdnym w przedłużeniu ulicy Łanowej w Suwałkach, które obejmuje wykonanie:
utwardzenia nawierzchni jezdni o szerokości 5 m,
wjazdów bramowych,
chodników,
utwardzenia ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 3 m.
Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Sprawa prowadzona jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach
Z uwagi na powyższe informujemy, że z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanej inwestycji w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209.
Informację umieszcza się:
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1,
w Internecie pod adresem: www.um.suwalki.pl,
w miejscu planowanego przedsięwzięcia.