Przebudowa Placu Marszałka Piłsudskiego, ul. Hamerszmita, ul. Mickiewicza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 653

Suwałki, dnia 8 czerwca 2009 r.

 

OSGK.VI.7624-88/O/09




O B W I E S Z C Z E N I E





Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, iż na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 19.03.2009r., nr OSGK.VI-7624-105/DŚ/09 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie Placu Marszałka Piłsudskiego, ul. Hamerszmita, ul. Mickiewicza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 653 na odcinku od km 31+437 do km 31+931 w rejonie Parku Konstytucji 3 Maja w Suwałkach - II etap “Placu Europejskiego w zabytkowym Śródmieściu miasta Suwałk” zmieniającej decyzję Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 27 kwietnia 2006r., nr OSGK.II-7624-26/DŚ/06 polegającej na zmianie kilometraża w decyzji “od km 31 +437 do km 31 + 931” na aktualnie obowiązujący tj. “od km 31 +445,78 do km 31 + 946,00”, nazwy przedsięwzięcia oraz nr działki.

Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki.

Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Z dokumentami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

W terminie od 9 do 29 czerwca 2009 r. można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejsca przedsięwzięcia.




















Udostępniający: Eugeniusz Dariusz Przybysz - Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Wytwarzający/odpowiadający: Zenon Rytwiński

Wprowadzający: Zenon Rytwiński

Data wprowadzenia: 2009-06-09

Data modyfikacji: 2009-06-09

Opublikował: Zenon Rytwiński

Data publikacji: 2009-06-09