Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego ws wniosku Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenie na usuniecie drzew

Suwałki, dnia: 20 lutego 2019 r.

OSGK.6131.38.1.2019.RR

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

W dniu 15 lutego 2019 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak: ZE/286/19, z dnia 11 lutego 2019 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu przy ul. Kowalskiego 13 w Suwałkach.

Na wezwanie tut. Urzędu strona uzupełniła wniosek pismem, ZE/323/19, z dnia 15 lutego 2019 r.. Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.

W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzenia oględzin drzew na terenie przedmiotowej nieruchomości, w dniu 7 marca 2019 roku, o godz. 14.30. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pok. 211.

Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2096) informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 142)

Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 10 kwietnia 2019 r.

Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2019-02-20

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2019-02-20

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2019-02-20