AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk w sprawie wszczętego postępowania administracyjnego na wniosek PEC w Suwałkach Sp. z o.o. o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na budowę instalacji spalania biomasy, o łącznej nominalnej mocy cieplnej 25 MW, zlokalizowanej na działce oznaczonej nr geod.: 24881, przy ul. Przemysłowej 6A w Suwałkach
Suwałki, dnia 27 lutego 2019 r.
AGP.6733.3.2019.EBA
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945) Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż na wniosek z dnia 15.02.2019 r. oraz jego uzupełnienia z dnia 21.02.2019 r. i 26.02.2019 r. złożone przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Suwałkach Sp. z o.o. - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na budowie instalacji spalania biomasy, o łącznej nominalnej mocy cieplnej 25 MW, zlokalizowanej na działce oznaczonej nr geod.: 24881, przy ul. Przemysłowej 6A w Suwałkach, w tym:
1) budowa budynku kotłowni,
2) budowa budynku podawania biomasy do kotłów,
3) budowa budynku rozdzielni,
4) budowa fundamentów pod instalacje i urządzenia techniczne,
5) budowa komina wysokości o min. 40 m,
6) budowa placu składowego biomasy z murami i ścianami oporowymi,
7) budowa dróg wewnętrznych oraz placów manewrowych z wagą samochodową,
8) budowa i przebudowa infrastruktury technicznej, w tym m.in.: kanalizacji deszczowej, kabli elektrycznych, odwodnienia oraz oświetlenia.
W terminie do dnia 13 marca 2019 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej (pok.140) można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.