Postępowanie ws wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa lotniska lokalnego w Suwałkach”.

 

Suwałki, dnia: 7 października 2011 r.

OSGK.6220.85.2011.DK

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E



Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa lotniska lokalnego w Suwałkach”.

Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie miasta Suwałki oraz Gminy Suwałki, na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geodezyjnych: 31981, 32661, 32644, 32667/1, 32666/2, 32666/1, 32662/5, 32662/7, 32662/8, 32662/10, 32662/3, 32666/3, 32662/4, 32662/9, 32665/3, 32665/2, 32665/1, 32664/12, 32664/11, 32664/10, 32664/6, 32664/9, 32664/5, 32664/8, 32664/7, 32664/4, 32663/2, 32663/1, 32663/3, 31967/11, 31967/12, 31967/13, 32662/10, 31977, 31975, 31967/9, 31974/1, 31974/2, 31968, 31973, 31972/3, 31989, 31976, 31978, 31982, 31983, 31967/7, 31967/5, 31967/6, 31967/8 - teren miasta Suwałki oraz 54/1, 54/2, 55/19, 62/1, 94/10, 94/9, 94/6, 94/5, 94/4, 55/17 – teren Gminy Suwałki.

W związku z tym że większa część przedsięwzięcia zlokalizowana jest na terenie Gminy Miasta Suwałki, stosownie do art. 75 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w przedmiotowym przypadku jest Prezydent Miasta Suwałki.

Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejscu przedsięwzięcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2011-10-11

Data modyfikacji: 2011-10-11

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2011-10-11