postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na “Przebudowie ulicy Buczka w Suwałkach w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 Kąp-Wydminy-Olecko-Raczki-Suwałki-Rutka Tartak od km 85+9

 

Suwałki, dnia 4 maja 2011 r .

OSGK.6220.30.2011.DK



O B W I E S Z C Z E N I E

 


Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, działającej w imieniu Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na “Przebudowie ulicy Buczka w Suwałkach w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 Kąp-Wydminy-Olecko-Raczki-Suwałki-Rutka Tartak od km 85+968 do km 88+452”.

Całe przedsięwzięcie zlokalizowane jest w granicach administracyjnych miasta Suwałki na nieruchomościach oznaczonych działkami o nr geodezyjnych: 32445/33, 32445/29, 32445/31, 32456/4, 32454/4, 34507/1, 32113/1, 35101, 32173/1, 32174/1, 31471/3, 31463/1, 31465/9, 31465/10, 31465/12, 31465/14, 31465/16, 31441/6, 31441/8, 31440/1, 31435/1, 31441/10, 31416/4, 31506/1, 31775/1, 32446/10, 32446/8, 32456/1, 32448, 32455, 32447/2, 32445/5, 32094/3, 32454/1, 32116, 32175, 31460, 31464/2, 31464/1, 31465/6, 31412, 32119/1, 32996/5, 32066/1, 32997/1, 32998/1, 31416/1, 32639, 32022, 32119/1, 34538/1, 32629/3, 34523, 34600, 32643/15, 32643/13, 32642/2, 32640/4, 32642/1, 32644, 31977, 32661, 32662/10, 32656/5, 32646.

Jednocześnie informuje się, że tut. organ wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres dkaminska@um.suwalki.pl.

Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

Informacja o wniosku została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejscu przedsięwzięcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępniający: Dariusz Przybysz - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Wprowadzający: Radosław Renda

Data wprowadzenia: 2011-05-05

Data modyfikacji: 2011-05-05

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2011-05-05