OSGK.6220.16.2011.DK - Raport oddziaływania na środowisko zakładu przetwarzania sprzetu elektrycznego i elektronicznego

Suwałki, dnia 16 marca 2011 r.

OSGK.6220.16.2011.DK

 

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

Mając na uwadze art. 33 w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania części hali istniejącej stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji na prowadzenie zakładu przetwarzania sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz budowie wiaty magazynowej na terenie działki o nr geodezyjnym 24890 w Suwałkach przy ul. Przemysłowej 4, podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 14 marca 2011 r. do tut. organu wpłynął Raport o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.

Postępowanie prowadzone jest na wniosek: METLAND s.c. Józef Chmielewski, Marek Chmielewski, Jacek Chmielewski, Stacja Demontażu Pojazdów Nr A/30, przy ul. Przemysłowej 4 w Suwałkach.

 

 

 

 

Przedmiotowe przedsięwzięcie podlega postępowaniu w sprawie oceny oddziaływania na środowisko. W wyniku postępowania wydana zostanie decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. Organem właściwym do wydania w/w decyzji jest Prezydent Miasta Suwałk. Organem właściwym do wydania opinii jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suwałkach, a organem uzgadniającym warunki realizacji przedsięwzięcia jest Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku.

Informacja o Raporcie została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem:

www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro), w miejscu przedsięwzięcia oraz w prasie.

Z dokumentami sprawy, w tym z Raportem można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 w godz. od 730 do 1530.

W terminie 21 dni od dnia wywieszenia niniejszej informacji, można składać uwagi i wnioski, osobiście w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 pok. 209 lub drogą elektroniczną na adres

dkaminska@um.suwalki.pl.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Suwałk.

 

 

 

Udostępniający: Eugeniusz Dariusz Przybysz - Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Kamińska

Wprowadzający: Dorota Kamińska

Data wprowadzenia: 2011-03-18

Data modyfikacji: 2011-03-18

Opublikował: Dorota Kamińska

Data publikacji: 2011-03-18