Budowa rurociągu na terenie oczyszczalni ścieków

Suwałki, dnia 19 maja 2010 r.
AGP-III-7331-75/2010
 
OBWIESZCZENIE
 
Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami) Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż na wniosek  Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Suwałkach - wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie rurociągu: doprowadzającego ścieki oczyszczone do trzech budynków technologicznych: przepompowni głównej, budynku separatora piasku oraz planowanej suszarni osadów wraz z dwiema przepompowniami i przyłączami elektrycznymi, zasilającymi te przepompownie, na terenie oczyszczalni w Suwałkach, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym: 24782/5, położonej przy ul. Sejneńskiej w Suwałkach.
 
W terminie do dnia 15 czerwca 2010 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej (pokój 140) można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.
 
 

Udostępniający: Małgorzata Włoskowska - Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Wytwarzający/odpowiadający: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data wytworzenia: 2010-05-19

Wprowadzający: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data wprowadzenia: 2010-05-25

Data modyfikacji: 2010-05-25

Opublikował: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data publikacji: 2010-05-25