Budowa nowego odcinka ul. Krzywólka

Suwałki, dnia 12 stycznia 2010 r.
 
 
AGP IV-7353-412/09
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
           
            Zgodnie z art.11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 roku Nr 193, poz. 1194, z późniejszymi zmianami) oraz art.10 § 1 i art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku K.P.A. (Tekst jednolity Dz. U. z 2000 roku, Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, iż w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej (pokój 138) zostało wszczęte postępowanie administracyjne z wniosku Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82 z dnia 23 grudnia 2009 roku, znak: I-7041/13/6/14/7002/2009 działającej na podstawie pełnomocnictwa Nr 319/2009 z dnia 07.12.2009 r. Prezydenta Miasta Suwałk – właściwego zarządcy drogi, w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie nowego odcinka ulicy Krzywólka w Suwałkach, o długości 188,34 m, na odcinku od skrzyżowania z ul. 23 Października w ciągu drogi wojewódzkiej nr 652, w km 35 + 002, do ul. Krzywólka (droga gminna nr 101269B) w km 3+075, która obejmuje:
 
-         budowę jezdni bitumicznej o szerokości 5,0 m wraz z obustronnymi poboczami gruntowymi
oraz elementy niezbędne dla realizacji tej inwestycji usytuowane poza projektowanymi liniami rozgraniczającymi pasa drogowego ul. Krzywólka, tj.:
-         budowę skrzyżowania z ul. 23 Października w ciągu drogi wojewódzkiej nr 652 w km 35+002 niezbędnego przy realizacji tej inwestycji, na nieruchomości oznaczonej nr geod.30190.
 
Inwestycja jest zlokalizowana na części nieruchomości oznaczonych działkami o nr geod. 30139 i 30140 według obowiązującego katastru nieruchomości
 
oraz zatwierdzeniem podziału nieruchomości.
 
Działki ulegające podziałowi:
30139 dzielona na działki: 30139/2 (pod drogę) o powierzchni 0,0135 ha; 30139/1 o powierzchni 0,0623 ha i 30139/3 o powierzchni 0,5297 ha,
30140 dzielona na działki: 30140/2 (pod drogę) o powierzchni 0,2123 ha; 30140/1 o powierzchni 0,9922 ha i 30140/3 o powierzchni 6,8028ha,
 
Zadanie będzie realizowane na działkach:
30139/2, 30140/2 i 30190
 
            Strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pok. 138 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30, a także składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy do czasu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

Udostępniający: Małgorzata Włoskowska - Wydział Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Wytwarzający/odpowiadający: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data wytworzenia: 2010-01-12

Wprowadzający: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data wprowadzenia: 2010-01-13

Data modyfikacji: 2010-01-13

Opublikował: Danuta Zaworska-Jurkowska

Data publikacji: 2010-01-13