AGP-III-7331- 33/2006 - Obwieszczenie o wszczeciu postępowania administracyjnego

Suwałki, dnia  22 lutego  2007 r.

AGP-III-7331- 33/2006

   OBWIESZCZENIE

       Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca  2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr  80, poz. 717 z późniejszymi zmianami)   Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż na wniosek Pana Marcina Bachórz, reprezentującego Przedsiębiorstwo Projektowania, Produkcji i  Usług Radiokomunikacyjnych „Lambda” Sp. z o.o., działającego w imieniu i na rzecz Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, okręg Gdańsk - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na inwestycję polegającą na montażu anten na projektowanych masztach oraz montażu kontenera  bazowej telefonii komórkowej nr 8133, na dachu budynku Telekomunikacji Polskiej S.A., przy ul.Gen.Pułaskiego 65A w Suwałkach, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym: 21677/2. W terminie do dnia 15 marca 2007 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1,  w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

Udostępniający: Józef Gajewski - Prezydent Miasta Suwałk

Wytwarzający/odpowiadający: Zenon Rytwiński

Wprowadzający: Zenon Rytwiński

Data wprowadzenia: 2009-01-18

Data modyfikacji: 2009-01-18

Opublikował: Zenon Rytwiński

Data publikacji: 2009-01-18