Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Suwałki, dnia 7 grudnia 2006 r.



OSGK.VI.7624-192/1/06

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania

Zawiadamia się, zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r. - z późn. zmianami), iż na wniosek “AR-TIR” Jolanta Kęćko przy ul. Utrata 203 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji polegającego na:

rozbudowie budynku usługowego o pomieszczenie socjalne i warsztat samochodowy wraz
z przyłączami i parkingiem na terenie działki geod. nr 32718/14 przy ul. Utrata w Suwałkach.

Jednocześnie zawiadamiam, ze na czas konieczny do dokonania uzgodnienia, zgodnie
z art. 35 § 5 KPA, wstrzymuje się bieg terminów określonych w art. 35 § 3 KPA.
Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.
W ciągu 5 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tut. Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 210) zapoznać się z materiałami
w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

Udostępniający: Józef Gajewski - Prezydent Miasta Suwałk

Wytwarzający/odpowiadający: Zenon Rytwiński

Wprowadzający: Zenon Rytwiński

Data wprowadzenia: 2009-01-18

Data modyfikacji: 2009-01-18

Opublikował: Zenon Rytwiński

Data publikacji: 2009-01-18