Oferta pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2008-11-28
Data | 2008-11-28 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu
Urzędu Miejskiego w Suwałkach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe administracyjne, prawne lub pedagogiczne,
c) niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora.
2. Wymagania dodatkowe:
a) staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub
oświatowych,
b) znajomość prawa oświatowego i administracyjnego,
c) umiejętność obsługi komputera i korzystania z zasobów Internetu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie dokumentacji organizacyjnej funkcjonujących na terenie Suwałk: publicznych
gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych,
b) stały nadzór nad roczną i bieżącą organizacją pracy wymienionych szkół i placówek
/akceptowanie do zatwierdzenia arkuszy organizacyjnych i aneksów do tych arkuszy/,
c) koordynowanie i kontrola polityki kadrowej dyrektorów nadzorowanych szkół i placówek,
d) prowadzenie bieżącego nadzoru wymienionych szkół i placówek na podstawie
opracowanego planu kontroli na dany rok szkolny, zgodnie z zadaniami organu
prowadzącego / art.5 ust.7 ustawy o systemie oświaty/,
e) współdziałanie z dyrektorami nadzorowanych placówek przy tworzeniu warunków
organizacyjnych do wdrażania innowacji pedagogicznych i eksperymentów,
f) sporządzanie w uzgodnieniu z Naczelnikiem Wydziału opinii o pracy dyrektorów
nadzorowanych szkół i placówek w zakresie zadań organu prowadzącego,
g) prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku nauki,
h) ustalanie wymiaru godzin nauczania indywidualnego i kontrola jego organizacji,
i) kontrola tygodniowego rozkładu zajęć w nadzorowanych szkołach, zgodnie z przepisami bhp,
j) czuwanie nad właściwą organizacją zadań w zakresie :
- przygotowania egzaminów z nauki zawodu i przygotowania zawodowego,
- przeprowadzania egzaminów maturalnych / właściwe przygotowanie sal itp./,
- przygotowanie planu naboru do szkół ponadgimnazjalnych /koordynacja i wydanie informatora
miejskiego/,
k) realizacja zadania dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
l) współpraca z dyrektorami jednostek w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych,
ł) koordynowanie spraw związanych ze sporządzaniem zbiorczych danych z zakresu
Systemu Informacji Oświatowej / SIO / i Ka 2.
m) współpraca ze szkołami publicznymi prowadzonymi przez inne organy niż Miasto
Suwałki /Zespół Szkół Sióstr Salezjanek, Zespół Szkół nr 7/.
n) opracowywanie materiałów na posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta, Komisji Rady
Miejskiej w zakresie przydzielonych zadań szczegółowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokument poświadczający wykształcenie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16- 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach
w terminie do dnia 12 grudnia 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletyny Informacji Publicznej /bip.um.suwalki.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinny być opatrzone klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.03.1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926/ oraz ustawą z dn. 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1593 z późniejszymi zmianami/.”